دانلود Tattoo my Photo 2.0 Pro 2.39 نرم افزار تاتو و خالکوبی روی عکس اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 922
نویسنده : بهمن نامی

 Tattoo my Photo 2.0 Pro 2.39 نام یک نرم افزار جالب و جذاب برای تتو کردن تصاویر شما می باشد. اگر می خواهید تصاویر خود را جذاب و تتو کنید بشما نرم افزار Tattoo my Photo را پیشنهاد می کنیم. روی تصاویر خود تاتو کنید. با استفاده از این برنامه، مانند یک سالن تاتو مجازی یا ماشین غرقه عکس را احساس خواهید کرد. فقط یک عکس از گالری انتخاب کنید یا با استفاده از دوربین یک عکس بگیرید، طرح خال کوبی متناسب با سلیقه تان را انتخاب کنید، چرخش دهید، تغییر اندازه دهید، ذخیره کنید و افکت خود را به اشتراک بگذارید! این برنامه طرح هایی نظیر گل سرخ، اژدها، tribal و ده ها طرح دیگر را شامل می شود . به یاد داشته باشید، ساخت خالکوبی در دنیای واقعی یک بازی نیست، آنها برای همیشه بر روی پوست شما باقی می مانند، بنابراین ابتدا بررسی کنید که در نرم افزار چگونه به نظر می رسد.

 
کاربران گرامی توجه داشته باشید :

درست است که این برنامه در مارکت گوگل بطور رایگان عرضه شده است ، ولی در نسخه رایگان ، تمام امکانات برنامه در دسترس نیست و شما باید نسخه کامل را خریداری کنید ، ولی نسخه ای که ما امروز در ابرک اندروید برایتان قرار داده ایم نسخه فول آنلاک شده بوده و تمام ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن در دسترس شماست.

 

 

تغییرات نسخه 2.39 :

- bugs fixed
- better quality of old tattoos




:: برچسب‌ها: نامی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: